Larramendi Report buletina

komunikazioa sortuta - 2023/12/27
Larramendi Repor

DBHko 3. eta 4. mailako ikasleek ikastolako eskola-aldizkaria idatzi, editatu eta zuzentzen dute. Larramendi Report du izena, eta astero eguneratzen da inguruko informazioarekin, interesatzen zaizkien gaiei buruzko iritzi-artikuluekin eta haien begietatik egindako elkarrizketekin.

Komunikabide hau Junior Report egunkariak bultzatutako Revista Escolar Digital (RED) izeneko informazio- eta hezkuntza-proiektuaren parte da, eta pentsamendu kritikoa sustatzeko eta ikasleen hizkuntza-gaitasunak lantzeko helburua du, gaur egungo gaietan oinarritutako ikaskuntza-egoeretan oinarrituta.

Jarraian, eskola-idazketak ikasturteko lehen hiruhilekoan egin dituen artikuluak irakur ditzakezu. Egin klik estekan eduki guztiak ikusteko. Ez galdu!