Haur Hezkuntza

Haurraren lorpen handienak posible dira jolasean.

Familiekin harremana

Familiarekin harreman estua

Umearen ongizaterako bidelagun garen irakasle eta familiaren arteko harreman estua lantzen dugu.

umea protagonista

Umea protagonista

Umea bere jakin-min, gaitasun eta interesetatik abiatuta garapenaren protagonista bihurtzen dugu.

espazioak

Espazio eta gune berriak

Espazio zabalak, irekiak, ondo bereziak umeen erritmo, interes eta behar desberdinak errespetatzeko, haien ekimena eta autonomia ahalbideratzeko; lotura afektibo berriak eraikitzen laguntzeko; haur, hezitzaile eta gurasoen artean harreman gertua eta konfiantzazkoa ahalbideratzeko; elkarlana sustatzeko; seguru eta lasai sentitzeko; norbera izateko; hazteko eta esperimentatzeko.

erritmoak

Erritmoak errespetatu

Ume bakoitzaren beharretara egokitzen gara eta malgutasunez jokatzen dugu.

NATURA

Naturarekin harreman zuzena

Zentzumenak garatzeko, oinarri zientifikoak indartzeko eta naturaz jabetzeko eta behatzeko ingurune naturalak eskaintzen ditugu.