STEM School Label Competent maila lortu du Ikastolak

komunikazioa sortuta - 2023/06/07
STEM

Larramendi Ikastolak STEM School Label Competent maila lortu berri du.  Errekonozimendu honek azken urteetan STEM arloetan (zientzia, teknologia, ingenieritza eta matematikak) eginiko lanari merezitako aitortza egiten dio.

Zer da STEM School Labela?

STEM School Labela (ikastetxeetako zientzia-teknologia ikas-arloen gaitasun-zigilua) European Schoolnet-en baitako Scientix-en ekimena da. Hain zuzen, STEM gaietan (zientzia, teknologia, ingeniaritza eta matematikak) Europako ikastetxeen lan pedagogikoa diagnostikatzen laguntzeko, aitortzeko eta bikaintasuna bultzatzeko ekimena da.

Zer esan nahi du STEM School Label lortzeak?

STEM School Labela lortzeak esan nahi du eskola batek kalitate nabarmena erakutsi duela arlo tematiko horien irakaskuntzan eta ikaskuntzan. Zigiluak bikaintasuna eta aintzatespena sustatzen ditu, ikastetxeek STEM hezkuntza sustatzeko eta XXI. mendeko erronkei zientziarekin eta teknologiarekin lotutako arloetan aurre egiteko ikasleak prestatzeko egiten dituzten ahaleginak nabarmentzen baititu.

STEM School Label lortzeko prozesuak ebaluazio- eta egiaztapen-prozesu bat eskatzen du. Prozesu horretan, eskolek STEM hezkuntzarekin duten konpromisoa erakutsi behar dute, praktika pedagogiko eraginkorren ebidentzia aurkeztu behar dute eta STEM diziplinekin lotutako proiektu eta jardueren adibideak eman behar dituzte.

Laburbilduz, STEM School Labela aintzatespen-zigilu bat da, zientzia, teknologia, ingeniaritza eta matematikako irakaskuntzan eta ikaskuntzan bikaintasuna erakutsi duten Europako ikastetxeei ematen zaiena. Arlo horietan hezkuntza-kalitatea sustatzean, zigiluak STEM hezkuntzan aintzatespena eta bikaintasuna bultzatu nahi ditu.

Hurrengo helburua, Proficient maila eskuratzea!